21 lipca 2007

pierwszy wakacyjny

Gdyby mi się tak chciało jak mi się nie chce, to już masę rzeczy bym tu wstawił.
Ale lenistwo mnie pokonało. Minął już fragment wakacji a ja raz się byczę a raz imprezuję przez małe i. Grzesiowe imprezki, parkowo-osiedlowe pogaduchy i dżampreza na Żelechlinku (wtf?) z grochówką lol. W sumie nic wielkiego ale śmiechów było.

Gdybym pracował hah to by do 18 było w miarę do wytrzymania. Wiekszość czasu dzięki przewspaniałym wrzutom z Adasiem spędzam na pisaniu nutek.
Działo się w tym kierunku sporo ale co tu pisać skoro i tak nikt prawie tego nie zrozumie ;).



Kupiłem sobie słuchawki na przeszłe urodzinki. Teraz mogę siedzieć do drugiej w nocy codziennie i grzebać w cyferkach. Około 23 pojawiam się w domu po wyjściu moim ok. 18, 19 w zależności o której będzie mi się chciało wejść pod prysznic.



Mam straszną ochotę na mięsko, takie grillowane chrupiące sucharki z kurczaka czy czegoś innego. Zaraz idę do ogrodu podjeść trochę. Ogólnie zacząłbym biegać znowu na kksie ale coś nogi w kostkach i piszczelach rwią. Może jak maścią nasmaruję to lepiej będą się czuły kochane nóżki. Nie miłym aspektem biegania jest to, że zrąbało mi się gniazdo w mp3 i nie mogę słuchać muzyki. Fak. Ale jakoś to przeżyję, muszę się troszkę chociaż opalić zanim skoczę na Niewiadów, bo wybieram się już tydzień tam :).
Leżenie samemu w ogrodzie doprowadza mnie do białej gorączki.

Taka przyjemność kosztuje koło 13 złoty jednorazowo - bilet kolejowy + wstępu :/
Aż mnie ściska w żołądku, ale faktem jest że całe Koluszki tam jeżdzą, a ja co? Ze Stargardu Szczecińskiego? To miasto się taaak wyludniło ostatnimi dniami, że już nawet na beton nie zawijam, bo szkoda wysiłku. Choć prawdą jest, że dzisiaj tam nogę postawię.



Ostatnio przeglądałem też filozofię na wikipedii, jak na razie stanąłem na Spinozie - kiepawo się czyta wieczorami. Prócz tego oglądam po raz drugi anime Monster. Jestem na 3 części 4tego odcinka czyli jeszcze tak z 68 gdzieś przede mną xD do końca wakacji przelecę.

Randonautica - obalamy mity cz. 1

O samej otoczce aplikacji moglbym stworzyc przydlugi wstep - ale po co? Celem tego postu jest obalenie mitow co aplikacja robi, a czego nie ...