16 września 2008

7!

Jan Paweł II umarł i poszedł do nieba. Stoi pod bramą i puka. Otwiera mu Święty Piotr i pyta:
- Tak?
- No wejść chcę...
- Ale kto ty wogóle jesteś?
- No jak to kto? Jan Paweł II, papież, biskup Rzymu, namiestnik Boga.
- Poczekaj chwile.
Św. Piotr idzie do Boga.
-Boże jakiś facet przyszedł, mówi że jest twoim wysłannikiem i głosi twoje imię na ziemi czy coś takiego.
-Hmm...nie wiem o co mu chodzi.
Pan woła Jezusa
-Jezusie, idź zobacz bo ktoś do nas przyszedł.
Jezus idzie i wysłuchuje papieża
-No ja jestem wysłannikiem boskim, służyłem mu przez całe życie i głosiłem jego imię na ziemi....
-Jezus wraca do ojca zataczając się ze śmiechu i mówi:
-Tato, czy pamiętasz jak 2000lat temu założyłem kółko wędkarskie na Ziemi?
-Tak, no i co?
-...Oni nadal działają

Randonautica - obalamy mity cz. 1

O samej otoczce aplikacji moglbym stworzyc przydlugi wstep - ale po co? Celem tego postu jest obalenie mitow co aplikacja robi, a czego nie ...